For Medlemmer

Kalender

Vi legger ut alle prioriterte arrangement, samt viktige eventer i vår kalender. Treningstider finner du i ikke her, men på ukeplan.

Treningstider

Her finner du ukeplan for gjeldende semester.

Påmelding og medlems-administrasjon

Alle medlemmer skal bruke Spond for å administrere sitt medlemskap, og for å melde seg på treninger og diverse arrangement.

Årsmøte

Bodø Judo Clubs øverste organ er årsmøtet, som avholdes hvert år i februar måned. Det juridiske rundt årsmøtet er regulert i klubbens lover, som igjen er basert på NIF's lov og lovnorm.

Årsmøtet er åpent for alle som har betalt kontingent samt medlemmer av foreldreforeningen

Lovnorm for idrettslag

Idrettslaget skal ha en lov som er i samsvar med NIFs regelverk og denne lovnormen. Lovnormen

er ufravikelig og inneholder et minimum av det idrettslaget må ha i sin egen lov.

Solidaritetsfond